وب سایت ستایش

ساخت وبلاگ

دوج در اصل یک ارز رمزنگاری شده است مانند بیت کوین یا اتریوم! 

این ارز تا حدی مانند یک شوخی برای علاقمندان به رمزنگاری ایجاد شده و نام خود رو از یک الگوی رفتاری که قبلاً معروف بوده؛ گرفته! محبوبیت این ارز در سال جاری به بیشترین میزان خود رسید.

دوج کوین داغ‌ترین و عجیب‌ترین ارز دیجیتال دنیا است. ارزش کل Dogecoin های در گردش چیزی در حدود 50 میلیارد دلار است.

 

 

نماد این ارز DOGE هست. که با لگوی سگ شیبا اینو شناخته میشود . Dogecoin در 6 دسامبر سال 2013 ، توسط دو مهندس نرم افزار به قصد شوخی ایجاد شد. بیلی مارکوس، برنامه نویس IBM از پورتلند آمریکا، تغییراتی در کوین خود ایجاد کرد تا از بیت کوین متمایز باشد؛ چون بیت کوین توسط فرد ناشناسی ایجاد شده بود و توسط تعداد کمی از ماینرها استخراج می‌شد. در اصل مارکوس می‌خواست ارزی بسازد که برای عموم مردم قابل دسترسی باشد . 

⭐️ پیش بینی دوج کوین در سال 2022 

 

این آلتکوین ابتدا به عنوان یک شوخی یا جوک ایجاد شد که به شوخی اینترنتی درباره سگ شیبا اینو اشاره داشت اما در ادامه به شکل انفجاری در سطح اینترنت محبوبیت زیادی پیدا کرد. درست مثل تمام ارزهای رمزنگاری شده دوج می‌تونه خرید و فروش بشه و درست مثل پول خرج بشه. این رمز ارز با تغییراتی در کدهای لایت کوین ساخته شده و از همون الگوریتم یعنی اسکریپت Scrypt استفاده می‌کنه.

کاربرد دوج کوین 

دوج‌کوین در درجه اول به عنوان یک سیستم انعام در شبکه های اجتماعی Reddit و Twitter پاداشی برای ایجاد یا به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت استفاده شده است.

فناوری زیر ساخت دوج کوین مشتقی از شبکه لایت کوین هست. این مسئله به آن معنا هست که تمامی تغییرات و آپدیت‌های Litecoin برای این ارز نیز اعمال خواهد شد. به این مسئله توجه کنین که این کوین هرگز قرار نبوده که فناوری پیشرفته‌ای وارد بلاک چین کنه یا حتی کار جدیدی انجام بده. این ارز تنها یک پلتفرم تراکنش ارز دیجیتال با شکل یک سگ بر روی خود است. کم بودن ارزش دوج حفظ شده و کارمزد تراکنش‌های اون بسیار کم است. این ویژگی‌ها در مجموع باعث می‌شود این کوین همون ارز دیجیتالی شود که مردم به جای نگهداری به عنوان سرمایه؛ از اون استفاده می‌کنند.

 

این ارز به محبوب‌ترین توکن جهت جایزه دادن به مردم تبدیل شده.

 

برای مثال زمانی که فردی بخواد در سایت Reddit از نظر کاربر دیگه‌ای تشکر کنه و 10 سنت برای او ارسال کنه؛ می‌تونه از Dogecoin استفاده کنه. فرق اون با بیت کوین چیه؟ اگه این کاربر بخواد بیت کوین ارسال کنه، 1 دلار چیزی در حدود 0.00006 بیت کوین می‌شود؛ اما همین مقدار حدود 2 دوج خواهد شد. به علاوه این که این تراکنش نسبت به بیت کوین سریع‌تر و ارزون‌تر است. به این دلایل این ارز به محبوب‌ترین توکن برای استفاده به عنوان پاداش به سایر کاربران تبدیل شده.

 

تفاوت شبکه بیت کوین و دوج کوین 

دوج کوین از چند جهت با پروتکل اثبات کار بیت کوین متفاوت است، یکی از آنها استفاده از فناوری Scrypt است در مقابل تابع SHA256 است که مصرف برق کمتری دارد.این آلتکوین همچنین دارای زمان بلوک‌زنی 1 دقیقه است و کل عرضه بدون سقف است، به این معنی که هیچ محدودیتی برای تعداد دوج‌کوین قابل استخراج وجود ندارد. شما می توانید دوج‌کوبن را به صورت انفرادی یا با پیوستن به یک استخر استخراج استخراج کنید. یک ماینر Doge می تواند ارز دیجیتال را در ویندوز، مک یا لینوکس و با یک GPU استخراج کند. از سال 2014 ، نیز می‌توان لایت کوین را در همان فرآیند استخراج دوج استخراج کرد، زیرا فرآیندهای استخراج ادغام شده اند.

وب سایت ستایش...
ما را در سایت وب سایت ستایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ستایش setayesh12 بازدید : 109 تاريخ : شنبه 28 آبان 1401 ساعت: 13:08

 

صرافی کوین بیس از بهترین و محبوب ترین صرافی های آنلاین ارزهای دیجیتال در دنیا است که در سال 2012 توسط برایان آرمسترانگ و فرد ارسام راه اندازی شد و در سال اول تاسیس توانست 1 میلیون کاربر جذب کند و در حال حاضر میلیون ها کاربر از سراسر جهان در آن فعالیت می کنند. 

این صرافی از نظر میزان جذب کاربر در سال اول تاسیس، رکورد دار می باشد. کاربران این صرافی می توانند با ارزهای فیات خود از طریق این صرافی اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کنند. 

در این صرافی دو محصول اصلی در اختیار کاربران قرار داده می شود. این محصولات شامل اوراق بهادار و بستر حرفه ای تجاری به نام GDAX می باشند.

⭐️ توکن 1 سنتی شیبا 

معرفی صرافی کوین بیس Coin Base

کوین بیس یک صرافی معروف ارزهای دیجیتال است که خرید، فروش و مبادله ارزهای دیجیتال را آسان می کند. در واقع می توان گفت صرافی کوین بیس خرید بیت کوین را به آسانی خرید سهام از طریق یک کارگزاری آنلاین آسان می کند.

صرافی کوین بیس یک پلتفرم تجارت و سرمایه گذاری کریپتوکارنسی است که به کاربران امکان خرید، فروش و مبادله بیش از 100 ارز دیجیتال قابل معامله مانند بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را می دهد. Coinbase یک شرکت بزرگ با بیش از 98 میلیون کاربر و 256 میلیارد دلار دارایی در این پلتفرم است.

ویژگی های کوین بیس 

ارزهای دیجیتال شاخص 

از طریق این صرافی فقط می‌توانید تعداد ارز‌های دارای پشتوانه و ضمانت معتبر را خرید و فروش کنید. شبکه کوین بیس سعی می‌کند تا تمام رمز ارز‌هایی که برای معامله در اختیار کاربران قرار می‌دهد، همگی دارای پشتوانه محکمی باشند. تا دو سال پیش فقط چهار رمز اصلی بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین و اتریوم در این پلتفرم پوشش داده می‌شد. ولی از سال پیش تعدادی از رمز ارز‌های معروف دیگری که به واسطه عرضه‌کننده خود دارای پشتوانه معتبری بودند نیز به این پلتفرم اضافه شدند. از جمله این ارز‌ها می‌توانیم به ریپل، استلار و بت اشاره کنیم. دلیل اصلی این ویژگی، تضمین هرچه بیشتر سود معامله گران است.

این صرافی از ارزهای دیجیتال شاخص برای تضمین سود کاربران خود، بهره می برد.

 

رابط کاربری ساده 

محیط گرافیکی و نرم افزاری صرافی کوین بیس بسیار ساده و کاربردی می باشد به طوری که کاربران مبتدی نیز می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکل و سردرگمی در این پلتفرم به انجام مبادلات خود بپردازند. کاربران می توانند به صورت شبانه روزی در این پلتفرم ریسپانسیو شده با هر نوع وسیله ای از جمله لپ تاپ، کامپیوتر و تلفن های همراه هوشمند اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنند.

 

امکان پرداخت به شیوه های مختلف 

صرافی کوین بیس شیوه‌های پرداخت مختلفی را برای کاربران در نظر گرفته است. در نتیجه کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که از چه شیوه‌ای پرداخت و برداشت‌های خود را انجام دهد. شیوه‌های پرداختی مانند پرداخت از کارت، کردیت کارت، پی پال، دبیت کارت و… وجود دارد که کاربران می‌توانند از طریق هر کدام عملیات‌های پرداختی و برداشتی را انجام دهند.

تبادل فوری 

سیستم تبادل فوری به منظور افزایش سرعت معامله و راحتی کاربران راه‌اندازی شده است. همانطور که گفتیم قابلیت خرید رمز ارز از طریق ارز‌های فیات در صرافی کوین بیس وجود دارد. در نتیجه شما می‌توانید در پنل کاربری خود فیات پرداخت کرده و به عنوان مثال پرداخت شما به بیت کوین تبدیل شود. همچنین باید بدانید که این روش مشمول پرداخت هیچ هزینه‌ای نمی‌باشد و کاملاً رایگان است. در معاملاتی که فیات نقش اساسی دارد شما می‌توانید با سرعت بسیار بیشتری معاملات خود را انجام دهید و به صورت خودکار فیات‌های پرداختی شما به رمز ارز مورد نظر تبدیل می‌شوند.

 

امنیت بالا 

این صرافی امنیت بسیار بالایی دارد. یکی از عواملی که باعث افزایش سطح امنیت این پلتفرم شده، ذخیره دارایی‌های دیجیتال به صورت آفلاین است. صرافی کوین بیس بخش بسیار زیادی از اطلاعات مربوط به دارایی کاربران را به صورت آفلاین در دیتابیس خود ذخیره می‌کند و فقط یک درصد از دارایی‌های کیف پول به صورت آنلاین قابل ذخیره هستند. در نتیجه احتمال سرقت و سوء استفاده تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کرده است. همچنین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های امنیتی کوین بیس این است که تمام رمز ارز‌های داخل آن که جزو دارایی‌های شما می‌باشند، به طور کامل بیمه شده‌اند. در نتیجه اگر بنا به دلایلی به صورت ناگهانی دارایی‌های کیف پول شما به سرقت برود و این پلتفرم مسئول باشد، تمام دارایی‌ها به صورت کامل به شما بازگردانده خواهند شد. این صرافی آنلاین تمام توان خود را به کار گرفته است تا موجب رضایت ‌مندی هرچه بیشتر کاربران خود شود و خیال آن‌ها را از بابت امنیت به کلی راحت کند.

وب سایت ستایش...
ما را در سایت وب سایت ستایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ستایش setayesh12 بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت: 17:51

 

کیف پول های سخت افزاری یا Hardware wallet ، دستگاهی فیزیکی است که به شما اجازه می دهد از طریق یک نرم افزار، رمز ارزهای خود را به صورت آفلاین در مکانی معتبر ذخیره سازی کنید.

معرفی کیف پول لجر نانو ایکس Ledger Nano X

این ولت، جدیدترین محصول کمپانی لجر است که شما می توانید از آن برای ذخیره رمز ارز هایتان استفاده کنید. خوشبختانه امنیت کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس مناسب است و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. تمامی اطلاعات شما در این ولت محفوظ است و به هیچ عنوان در مکان و جایی به اشتراک گذاشته نمی شود مگر اینکه خودتان اطلاعات شخصی را فاش کنید!

کیف پول Ledger Nano X از رمز ارزهای مختلفی پشتیبانی می کند. برخی از این رمز ارز ها عبارت اند از بیت کوین، اتریوم، شیبا، دوج کوین لایت کوین، ریپل و… . شما می توانید به راحتی با نصب این ولت رمز ارز های فوق و همچنین دیگر ارز های دیجیتال را ذخیره سازی کنید.

این ولت قابلیت اتصال به کامپیوتر و موبایل را از طریق کابل دارد. شما می توانید تنها با یک رابط مخصوص به راحتی ولت خود را به موبایل و یا کامپیوتر مورد نظر متصل کنید. نوع رابط مخصوص این ولت کابل Type C است. جز کابل، شما می توانید این ولت را از طریق بلوتوث نیز به سیستم عامل مورد نظر متصل کنید. برای مثال اگر گوشی موبایل شما از رابط Type C پشتیبانی نمی کند، می توانید به راحتی از طریق بلوتوث اتصال بین سیستم عامل و کیف پول را برقرار کنید.

جنس بدنه این محصول مقاوم است و مرغوب است. تقریباً باید بگوییم که کیفیت ساخت این ولت تا حد زیادی بالا است. وزن حدودی این محصول 100 گرم است و سایز آن نیز 72mm,18.6mm,11.75mm می باشد. اندازه طول صفحه نمایش این محصول نیز برابر با 30 در 13 میلی‌متر می باشد.

⭐️ کیف پول رایگان دوج کوین 

رابط کاربری این ولت آسان است و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. فرقی نمی کند که شما حرفه ای هستید یا مبتدی چراکه می توانید به راحتی رمز ارز های خود را در این ولت ذخیره سازی و از آن ها استفاده کنید. اگر قصد دارید تا درباره کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X اطلاعات بیشتری کسب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً نام این ولت را در سایت زوم ارز جستجو کنید تا بتوانید مقاله کامل و اختصاصی این ولت را مطالعه کنید.

 

معرفی کیف پول لجر نانو اس Ledger Nano S

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S از دیگر ولت های کمپانی لجر می باشد. این ولت نیز برای ذخیره رمز ارز ها به کار گرفته می شود. تقریباً باید بگوییم که کیف پول Ledger Nano S نسبت به Ledger Nano X کمی قدیمی تر است به همین دلیل از رمز ارز های کمتری نسبت به Ledger Nano X پشتیبانی می کند.

امنیت کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S همانند برخی از ولت های سخت افزاری مناسب است و این اطمینان به کاربران داده شده است که با خیال راحت رمز ارز های خود را در آن ذخیره سازی کنند. در صورتی که قصد دارید تا امنیت ولت خود را بیشتر کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که از امکاناتی همچون تأیید هویت دو عاملی استفاده نمایید. با انجام این کار می توانید کمی امنیت کیف پول خود را ارتقا دهید.

در این ولت نیز شما می توانید رمز ارزهایی مانند بیت کوین، زی کش، دش، اتریوم، دوج کوین و… را ذخیره سازی کنید. در صورتی که قصد دارید تا متوجه شوید که این ولت از چه رمز ارز هایی پشتیبانی می کند، همین حالا به سایت رسمی این کیف پول مراجعه کنید. این ولت در قیاس با ولت های دیگر همانند Trezo one از رمز ارز های بیشتری پشتیبانی می کند. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که ولت Trezo one چه نوع کیف پولی است؟ این ولت نیز یکی دیگر از کیف پول های سخت افزاری است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

تقریباً می توان گفت که شکل و ظاهر دو کیف پول Ledger Nano S و Ledger Nano X با یک دیگر شبیه هستند و تنها تفاوت های کمی شما می توانید مشاهده کنید. همچنین کیف پول Ledger Nano S به نسبت Ledger Nano X ارزان تر است. اگر به دنبال یک کیف پول سخت افزاری با قیمت مناسب هستید، این ولت تا حدودی مناسب شما می باشد البته لازم به ذکر است که قبل از خرید باید انتظارات خود را نسبت به ولت بسنجید و در صورت تایید آن را خرید کنید.

 

معرفی کیف پول سخت افزاری Trezot T

ترزور مدل تی یا trezor T یکی دیگر از کیف پول های سخت افزاری می باشد که شما می توانید از آن برای ذخیره رمز ارز هایتان استفاده کنید. این ولت جدید ترین محصول ساتوشی لبز می باشد که در حال حاضر تولید شده است. خوشبختانه کیف پول Trezo T از امنیت مناسبی برخوردار است و کاربران با توجه به امنیت این ولت به آن اعتماد کرده اند.

شما می توانید در این ولت رمز ارز های مختلفی را ذخیره سازی کنید، برخی از آن ها عبارت اند از بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، اتریوم کلاسیک و… . طریقه کار با این ولت آسان است و شما می توانید به راحتی رمز ارز های خود را در آن ذخیره کنید. در صورتی که در هنگام نصب و یا راه اندازی و همچنین در هنگام ذخیره ارز دیجیتال با مشکل رو به رو شدید، حتماً مشکل خود را در بخش نظرات برای ما مطرح کنید.

قیمت این ولت نسبت به دیگر نسخه کیف پول سخت افزاری که توسط ساتوشی لبز تولید شده است بیشتر است چراکه این ولت کمی پیشرفته تر می باشد. در صورتی که قصد دارید تا درباره کیف پول سخت افزاری ترزور مدل تی اطلاعات بیشتری کسب کنید، حتماً نام این ولت را در سایت زوم ارز جستجو کنید.

در هنگام ایجاد این ولت به شما عبارت بازیابی 24 کلمه ای نمایش داده می شود. شما نیز باید این عبارات را یادداشت و سپس در مواقع مورد نیاز از آن ها استفاده کنید. در صورتی که نتوانید از این عبارات به درستی نگه داری کنید و آن ها فاش شوند، هر فردی که به عبارات بازیابی دسترسی پیدا کند می تواند به راحتی سرمایه شما را از کیف پول خالی کند. زمانی که در حال یادداشت عبارات بازیابی هستید، حتماً دقت کنید که هیچ فردی جز شما کلمات را نبیند.

برای اینکه بتوانید با این کیف پول کار کنید، باید آن را از طریق یک کابل Typr C به کامپیوتر و یا موبایل خود متصل کنید. این ولت قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز (Win10+) و مک او اس (macOS10.8+) و لینوکس Linux و همچنین اندروید Android است. پس از اینکه نرم افزار مورد نیاز این ولت را در سیستم عامل مورد نظر نصب کردید، حال می توانید به راحتی رمز ارز های خود را در کیف پول سخت افزاری ترزور مدل تی ذخیره سازی کنید.

 

معرفی کیف پول سخت افزاری Trezor One

کیف پول نرم افزاری Trezor One از دیگر ولت های تولید شده توسط ساتوشی لبز می باشد. همان‌طور که اشاره شد، این ولت نسبت به کیف پول Trezor T کمی قدیمی تر می باشد. به همین دلیل امکانی که در ولت فوق مشاهده کردید، ممکن است در این ولت آن ها را نبینید.

برعکس کیف پول فوق، صفحه نمایش این ولت لمسی نیست و تنها با دو دکمه اداره می شود. جنس بدنه کیف پول Trezor One از پلاستیک تقویت شده است. همچنین میزان وزن این محصول نیز برابر با 12 گرم می باشد.

شما می توانید در کیف پول Trezor One رمز ارز های مختلفی را ذخیره سازی کنید. برخی از این رمز ارز ها عبارت اند از: بیت کوین، اتریوم، دش و… . اگر قبل از خرید قصد دارید تا ببینید این ولت از چه رمز ارز هایی پشتیبانی می کند، بهتر است به سایت رسمی کیف پول ترزور مراجعه کنید و یا اینکه به مقاله اختصاصی این ولت در سایت زوم ارز مراجعه کنید. برای دسترسی به این مقاله کافی ست نام کیف پول مورد نظر را در سایت زوم ارز وارد و سپس جستجو کنید.

 رابط کاربری کیف پول سخت افزاری Trezor One مناسب و کاربر پسند است. اگر فردی مبتدی در حوزه ارزهای دیجیتال هستید نگران نباشید چرا که می توانید به راحتی با این ولت کار کنید و رمز ارز های خود را در آن ذخیره کنید. در صورتی که در هنگام کار با این کیف پول مشکلی برای شما ایجاد شد، حتماً مشکل خود را در بخش نظرات برای ما مطرح کنید.

یکی از سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از کاربران پیش بیاید این است که تفاوت دو کیف پول Trezor One و Trezor T در چیست؟

اگر به تصویر هر دو ولت نگاه کنید، با یک نگاه متوجه تغییرات ظاهری کیف پول می شود. همان‌طور که از ظاهر هر دو ولت مشخص است، کیف پول سخت افزاری Trezor T کاملاً لمسی است و هیچ دکمه ای بر روی آن کار نشده است. از طرفی اگر از تفاوت های ظاهری بگذاریم، کیف پول سخت افزاری مدل T از چیپست های پردازشی قدرتمندتری تولید شده است.

 

معرفی کیف پول سخت افزاری Coolwallet pro

کیف پول سخت افزاری CoolWallet Pro نسبت به ولت هایی که تا به این قسمت معرفی شده است خوش قیمت تر می باشد. شما می توانید با یک هزینه کم، به راحتی این کیف پول سخت افزاری را خریداری و از آن استفاده نمایید.

شکل ظاهری این ولت نیز با کیف پول های فوق متفاوت است چراکه کیف پول CoolWallet Pro مشابه یک کارت بانکی یا یک کارت ویزیت است. همان‌قدر ظریف و کوچک!

شما می توانید به راحتی کیف پول سخت افزاری CoolWallet Pro را در سیستم عامل های موبایلی و یا کامپیوتری خود بارگذاری نمایید و سپس اقدام به ذخیره رمز ارز هایتان کنید. برای اتصال این کیف پول به سیستم عامل مورد نظر باید از بلوتوث استفاده نمایید. این ولت هیچ مکانی برای اتصال کابل ندارد به همین دلیل برای اتصال آن تنها باید از بلوتوث استفاده کنید.

پس از اینکه شما این ولت را به سیستم عامل مورد نظر متصل کردید، حال باید آن را نصب و همچنین مدیریت کنید. برای مدیریت این ولت یک صفحه نمایش و همچنین یک دکمه در کارت تعبیه شده است. شما می توانید به واسطه صفحه نمایش به راحتی اطلاعات کیف پول را مشاهده کنید همچنین از طرق دکمه موجود ولت را مدیریت کنید. توجه کنید که این کارت نسبت به کارت های بانکی و… کمی ظریف تر است. در نتیجه باید به اندازه کافی مراقب آن باشید.

این ولت سخت افزاری تقریباً بیش از 100 ارز دیجیتال را برای ذخیره پشتیبانی می کند. شما می توانید به راحتی رمز ارز های خود را در آن ذخیره سازی کنید. از لحاظ امنیتی کیف پول Cool Wallet Pro دارای ویژگی احراز هویت دو عاملی می باشد. در صورتی که این ویژگی را در کیف پول CoolWallet Pro فعال کنید، تقریباً تا حدودی امنیت ولت خود را افزایش می دهید و این موضوع باعث جلوگیری از هک شدن حساب شما می شود.

 

وب سایت ستایش...
ما را در سایت وب سایت ستایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ستایش setayesh12 بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 19:20

 

عبارت بایننس دکس Binance DEX شکل مختصر شده Binance Decentralized Exchange و به معنی «صرافی غیرمتمرکز بایننس» است. در واقع بایننس دکس به صرافی غیرمتمرکز بایننس اشاره دارد که توسط صرافی بایننس در سال 2019 ساخته شده و قدرت خود را از رمزارز این صرافی یعنی بایننس‌کوین BNB به‌دست آورده است.

از مزیت‌ها و ویژگی‌های اصلی این صرافی غیرمتمرکز به هزینه و کارمزدهای کمتر تراکنش‌ها و افزایش امنیت از طریق معاملات توزیع شده می‌توان اشار کرد.

این نکته را در نظر داشته باشید که کار با صرافی غیرمتمرکز بایننس مانند صرافی اصلی نبوده و نسبت به آن کاری دشوار و سخت است که مناسب کاربران حرفه‌ای و دارای تجربه کافی در این زمینه است

⭐️ قیمت لحظه ای بایننس کوین 

 

بایننس دکس در سال 2019 توسط بایننس ایجاد شد و اکنون بیش از 100 نوع ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد معاملات خود را با دارایی‌هایی انجام دهند که در بلاک‌چین و در بایننس توسط BNB پشتیبانی می‌شوند. در حال حاضر متاسفانه 29 کشور از جمله ایالات متحده به دلیل محدودیت‌های تجارتی قابلیت استفاده از این صرافی را ندارند.  این صرافی به عنوان یک پلتفرم معاملاتی غیر متمرکز امنیت بالاتری را برای کاربران فراهم کرده است و در عین حال میزان کارمزد در این صرافی غیرمتمرکز پایین می‌باشد. افرادی که علاقه‌مند به وجود واسطه در معاملات خود نیستند می‌توانند از این صرافی غیرمتمرکز برای سرمایه‌گذاری خود استفاده کنند.

در اصل دکس این قابلیت را برای کاربران فراهم می‌کند که بدون هیچ واسطه‌ای با یکدیگر تبادل داشته باشند. بایننس دکس باعث می‌شود کاربران کنترل مستقیم بر دارایی خود داشته باشند و بدون هیچ واسطه‌ای با یکدیگر معامله کنند. یکی از مزایای این صرافی ، کنترل دارایی می‌باشد و در نهایت امنیت و حریم خصوصی شما در این پلتفرم حفظ می‌شود. سیستم این صرافی از ثبات بالاتری برخوردار است و خرابی بسیار کمتری دارد.

تفاوت بایننس با بایننس دکس چیست؟

در واقع بایننس دکس یک انشعاب از صرافی بایننس معرفی می‌شود.این صرافی یک فورک از بایننس محسوب می‌شود که حدود 3 سال پیش در بازار ارز دیجیتال ایجاد شد.

مهم‌ترین تفاوت بایننس و بایننس دکس در متمرکز بودن و نبودن آن‌ها می‌باشد. بایننس به عنوان یک واسطه متمرکز در حوزه ارز دیجیتال فعالیت می‌کند و به عنوان یک شخص سوم در معاملات ارزی نقش دارد و دارایی معامله‌گران را نظارت می‌کند. اما این صرافی به صورت غیرمتمرکز عمل می‌کند و تفاوت اصلی آن با بایننس همین موضوع است. بایننس دکس برای معامله‌گران شرایطی را ایجاد می‌کند که بتوانند بدون واسطه و با اختیار خود به معامله بپردازند. در این پلتفرم واسطه و نقش سوم معامله حذف می‌شود و معاملات شما به صورت غیر متمرکز انجام می‌شود. به دلیل غیر متمرکز بودن، بایننس دکس از محبوبیت زیادی میان معامله‌گران برخوردار است.

در اصل، DEX بازاری است که به کاربران اجازه می‌دهد به طور مستقیم با یکدیگر تبادل داشته باشند و هر واسطه‌ای را در این فرایند حذف کنند.

از سمت دیگر بایننس DEX، به کاربران امکان می‌دهد تا با کنترل مستقیم بر دارایی خود بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای با یکدیگر معامله کنند. این پلتفرم رمزهای خصوصی یا داده‌های حساس شما را ذخیره نمی‌کند؛ همین قضیه به شما مجوز می‌دهد تا به طور کامل بر ارزهای دیجیتال تان کنترل داشته باشید.

 

ممکن است برای شما سوال باشد که چرا بایننس دکس از اهمیت زیادی برخوردار است. binance dex دارای یکسری مزایای ویژه می‌باشد که آن را نسبت به سایر صرافی‌ها متمایز کرده است.

غیر متمرکز بود 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی بایننس دکس غیرمتمرکز بودن آن می‌باشد. صرافی‌های دیگر به صورت متمرکز عمل می‌کنند و نقش واسطه بین خریدار و فروشنده را دارند در حالی که صرافی binance dex به صورت غیرمتمرکز عمل می‌کنند و کاربران می‌توانند بر دارایی خود کاملا نظارت داشته باشند.

امنیت بالا 

یکی دیگر از مزایای مهم  بایننس دکس امنیت بالای معاملات در این صرافی می‌باشد. در این نوع صرافی شخص ثالث و بانک‌ها حذف می‌شوند اما همچنان امنیت معاملات به شکل کاملی تامین می‌شود. همه معاملات به صورت شفاف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و هر فرد می‌تواند روند خرید و فروش روزانه خود را پیگیری کند.

ثبات 

یکی از دیگر مزایای مهم صرافی binance dex ثبات می‌باشد که نشان‌دهنده قدرت بالای معاملات می‌باشد. وجود چند سرور در مقابل یک سیستم مرکزی نشان می‌دهد که قدرت معاملات در این بستر تا چه اندازه گسترده می‌باشد.

 

وب سایت ستایش...
ما را در سایت وب سایت ستایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ستایش setayesh12 بازدید : 103 تاريخ : يکشنبه 22 آبان 1401 ساعت: 13:53

 

طرفداران ادغام اتریوم امیدوارند که این رویداد باعث رشد بازار کریپتوکارنسی شود و آینده ارزهای دیجیتال را به‌طور قابل‌توجهی تغییر دهد. بر اساس آخرین اطلاعات از منابع معتبر، این ادغام در سپتامبر 2022 انجام خواهد شد.

 

مرج اتریوم با تغییر سیستم تایید تراکنش ها از اثبات سهام به اثبات کار، مصرف انرژی بلاک چین را تا حدود 99% کاهش می‌دهد. این موضوع نه‌تنها اهمیت بالایی برای محیط‌زیست دارد، بلکه باعث افزایش سرعت و کاهش قیمت تراکنش‌های بلاک چین اتریوم خواهد شد. این ویژگی‌ها برای بسیاری از سهام‌داران و سرمایه‌گذاران اتریوم بسیار جذاب هستند و نوید آینده‌ای درخشان و سودآور را می‌دهد.

 

مرج اتریوم چیست؟

مرج اتریوم یک ارتقاء برای بلاک چین اتریوم است؛ رویدادی که قرار است مکانیسم اجماع اثبات کار PoW بلاکچین اتریوم را به مکانیسم اجماع اثبات سهام PoS تغییر دهد. بسیاری از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال، از ادغام اتریوم به‌عنوان مهم‌ترین ارتقای فناوری در تاریخ ارزهای دیجیتال یاد می‌کنند.

در حال حاضر، اعضای شبکه بلاکچین اتریوم برای کسب درآمد از سخت‌افزارهای گران‌قیمت و پرمصرف به‌منظور استخراج Mining ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند؛ این دقیقاً همان شیوه‌ای است که بیت کوین Bitcoin از ابتدای کار خود تا به امروز از آن بهره برده است.

وب سایت ستایش...
ما را در سایت وب سایت ستایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ستایش setayesh12 بازدید : 107 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 14:35

ایده‌ی اولیه راه‌اندازی شیبا اینو در 3  آگوست 2020 توسط فردی به نام ری‌اوشی Ryoshi مطرح شد. او برای مدت‌ها به عنوان تریدر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشت و از ایده غیرمتمرکز بودن یک اکوسیستم اقتصادی حمایت می‌کرد. او همچنین منتقد سیستم اقتصادی بسیاری از ارزهای دیجیتالی است که درصد قابل توجهی از توکن‌های آن در اختیار تیم توسعه یا فرد توسعه‌دهنده پروژه  است. از این رو، شیبا اینو با ایده‌ی ساخت یک سیستم غیر متمرکز واقعی وارد بازار شد. 

او مدعی است که تیم توسعه حتی یک توکن را برای خود نگه نداشته و تمام توکن‌ها در بازار توزیع شده و تمام افراد، فرصت برابری برای شرکت در این اکوسیستم دارند. از این رو، او برای راه‌اندازی Shiba Inu حتی یک دلار هم هزینه نکرده است. همچنین برای لیست شدن این توکن در صرافی‌های متمرکز، از سمت تیم توسعه‌دهنده هیچ هزینه‌ای نشده است. شیبا اینو و توکن SHIB ویژگی‌های جالبی دارد که به قوانین ری‌اوشی مشهور است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

خالق این رمز ارز 0 دلار برای راه‌اندازی این پروژه هزینه کرده تا بفهمد آیا می‌توان در بازار ارزهای دیجیتال یک پروژه را بدون هیچ هزینه‌ای لانچ کرد؟

خالق و تیم توسعه پروژه پیش از عرضه‌ی عمومی این توکن در صرافی یونی سوآپ هیچ توکنی را در اختیار نداشته و مانند همه‌ی معامله‌گران، بعد از عرضه توکن SHIB در بازار آن را خریداری کرده‌اند.

از آنجا که برای راه‌اندازی این پروژه هزینه‌ای نشده، هیچ برنامه و سرمایه‌ای به منظور لیست شدن در صرافی‌ها، تبلیغات و معرفی این توکن نیز از سمت خالق این پروژه صورت نگرفته است

بعد اقتصادی و قیمتی شیبا اینو 

کوین SHIB، یک رمز ارز مبتنی بر شبکه اتریوم و یک توکن ERC-20 است. تعداد کل توکن‌های شیبا هزار تریلیون (1,000,000,000,000,000) تعریف شده است. این ارز دیجیتال در تاریخ 31 جولای 2020 طی این تراکنش، تولید شده است. سپس 49.5  درصد از آن طی این تراکنش به صرافی یونی سواپ انتقال یافته و 50.5  درصد از کل توکن‌ها طی سه تراکنش "تراکنش اول، تراکنش دوم و تراکنش سوم" مختلف به کیف پول ویتالیک بوترین ارسال شده است.

⭐️ خرید شیبا اینو 

 

در زمان نگارش این مقاله قیمت توکن SHIB معادل 0.0000073 دلار بوده و ارزش بازار آن نزدیک به 2.8  میلیارد دلار بوده و از این نظر در جایگاه 37  بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. بزرگترین هولدر این ارز دیجیتال نیز ویتالیک بوترین است. جالب است بدانید این توکن از ابتدا تا به بالاترین نقطه، نزدیک به 1 میلیون درصد بازدهی مثبت داشته و سود بسیار بالایی را به هولدرهای اولیه خود هدیه داده است.

کیف پول مناسب برای نگهداری کوین شیبا اینو

از آنجا که ارز دیجیتال شیبا، یک توکن ERC-20 است از این رو می‌توان آن را در تمام کیف پول‌هایی که از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کنند ارسال کرد. تراست والت، مای اتر والت، کوینومی، لجر و متامسک از جمله کیف پول‌هایی است که می‌توان از آنها به منظور مدیریت رمز ارز SHIB استفاده کرد. 

وب سایت ستایش...
ما را در سایت وب سایت ستایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ستایش setayesh12 بازدید : 121 تاريخ : چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت: 18:55

در حالی که دوج کوین در طول ماه‌های گذشته بخش اعظمی از ارزش خود را از دست داده است، برخی از سرمایه‌گذاران به‌خاطر نفوذی که این میم کوین میان جامعه ارزهای دیجیتال پیدا کرده است، همچنان آینده روشنی را برای این توکن متصور هستند؛ اما دوج کوین تا چه اندازه برای زنده‌کردن رویای رسیدن به قیمت «یک دلار» شانس دارد و چنین اتفاقی ممکن است چقدر طول بکشد؟

 

 

دوج کوین به‌عنوان میم کوین اصلی بازار، جایگاه ویژه‌ای در دنیای ارزهای دیجیتال دارد. نباید این مسئله را در این بازار دست‌کم گرفت؛ جایی که شکستن قوانین سنتی برای تعیین ارزش یک دارایی در آن یک سرگرمی رایج است. سرمایه‌گذاران می‌توانند کمی صبر کنند تا ببینند در آینده تعداد میم کوین‌ها بیشتر خواهد شد و پروژه‌هایی می‌آیند و می‌روند؛ اما دوج کوین برای همیشه میم کوین اصلی بازار خواهد بود. دور از ذهن هم نیست که انتظار داشته باشیم بازار هر از چند گاهی دوباره این میم کوین را به یاد بیاورد.

⭐️ خرید و فروش دوج کوین 

 

این توکن‌ها محکوم به رها‌شدن در آینده هستند. در سال 2022 شاهد فروکش‌کردن درخشش این ارزهای دیجیتال خواهیم بود، چرا که فقدان کارایی واقعی در آنها سرمایه‌گذاران را به‌سمت دارایی‌های با کارایی بیشتر جذب خواهد کرد. ممکن است در آینده اثری از میم کوین‌ها میان 100 ارز برتر بازار نباشد؛ اما این توکن‌ها به‌خاطر بامزه‌بودن و دل‌بستگی خاصی که بین کاربران ایجاد کرده‌اند، همیشه در قلب آنها جای خواهند داشت.

 

یک معامله‌گر مطرح با اشاره به خروج دوج کوین از روند نزولی خود، پیش‌بینی کرده که این ارز دیجیتال ممکن است تا 0.41  دلار رشد کند. 

این معامله‌گر مطرح که با نام کاربری مستعار اسمارت کانترکتر Smart Contracter در توییتر فعالیت می‌کند، خطاب به 156.000 دنبال‌کننده خود نوشت که پیش‌بینی می‌کند دوج کوین از روند نزولی خود خارج شود و جهش خود را تا رسیدن به سطح 0.41  دلار دنبال کند.

به گزارش فین‌بولد، قیمت دوج کوین طی هفته‌های گذشته و تحت‌تأثیر احساسات کلی سرمایه‌گذاران نسبت به بازار ارزهای دیجیتال، دچار نوسان شده است. در همین حال برخی از سرمایه‌گذاران همچنان درگیر این موضوع هستند که آیا دوج کوین می‌تواند روزی قیمت خود را به یک دلار برساند یا خیر.

اکنون که در حال بررسی این موضوع هستیم هر دوج کوین با قیمتی معادل 0.062  دلار معامله می‌شود؛ یعنی قیمت باید از همین جا جهشی 1.500 درصدی را تجربه کند تا رویای یک دلاری‌شدن این میم‌ کوین برای هولدرهای آن محقق شود. 

وب سایت ستایش...
ما را در سایت وب سایت ستایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ستایش setayesh12 بازدید : 125 تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1401 ساعت: 17:39

هش به عملکردی گفته می‌‌شود که ورودی حروف و اعداد را به یک خروجی رمزنگاری‌‌شده با درازای ثابت تبدیل می‌‌کند. هش Hash با استفاده از الگوریتم‌‌های خاص ساخته می‌‌شود و برای مدیریت بلاک چین ها ضروری است.

اگر بخواهیم به طور ساده هش را بیان کنیم باید بگوییم هش به معنای دریافت یک عبارت ورودی با هر طول و مشخصاتی و دادن یک خروجی با طولی ثابت و مشخص است. از ویژگی هش این است که منحصر به فرد است یعنی دو پیام مختلف باید دو هش متفاوت داشته باشند . البته ممکن است در برخی شرایط دو پیام یک هش داشته باشند که به آن حالت برخورد Collision میگویند

⭐️ هاوینگ بیت کوین 

هش Hash تابعی است که ورودی‌هایی از اعداد و حروف را پذیرفته و آن‌ها را به یک خروجی رمزگذاری شده با طولی یکسان تبدیل می‌کند. هش‌ها با استفاده از یک الگوریتم ساخته می‌شوند و برای مدیریت بلاک چین در یک رمز ارز ضروری می‌باشند.

هش تابعی است که تقاضای رمزگذاری مورد نیاز برای محاسبات بلاک چین را برآورده می‌کند. مانند یک راه‌حل یا جواب مسئله، پایه و اساس شبکه بلاک چین محسوب می‌گردد.هش‌ها دارای اندازه مشخص و ثابتی می‌باشند و این مورد خود حدس زدن طول هش را برای کسب که قصد کرک کردن بلاک چین را دارد، غیرممکن می‌سازد.براساس اطلاعات موجود در سر تیتر هر بلاک block header، توسعه داده می‌شود.

نحوه کارکرد هش Hash 

عملیات هشینگ Hashing نیازمند پردازش اطلاعات یک بلاک در یک سری از توابع ریاضی می‌باشد، که نتیجهٔ این توابع ،‌ یک خروجی با طول مشخص و یکسان می‌باشد.

 

استفاده از خروجی‌هایی با طول یکسان باعث افزایش امنیت می‌شود زیرا در این صورت هرکسی که بخواهد که این هش‌ها را رمزگشایی کند، نمی‌تواند تنها با نگاه کردن به طول خروجی داده شده هش ، اندازهٔ ورودی اصلی را شناسایی نماید.

 

حل کردن یک هش با استفاده از اطلاعات موجود در سر تیتر بلاک block header شروع می‌شود و لزوماً نیازمند حل مسائل پیچیدهٔ ریاضی می‌باشد.

 

هر سر تیتر بلاکی شامل یک شمارهٔ نسخه version number ، یک زمان‌سنج timestamp ، هش استفاده شده در بلاک قبلی، هش مِرکِل روت (Merkel Root؛ این هش، هش ای از تمامی هش‌های موجود از تمامی تراکنش‌های شبکه می‌باشد.)، نانس nonce عددی که میانبرها در پی یافتن آن هستند، و هش هدف target hash می‌باشد.

ماینرها بر روی نانس nonce ، که رشته‌ای از اعداد است تمرکز می‌کنند. این عدد به موارد هش شده در بلاک قبلی افزوده می‌شوند، سپس همه‌شان با یکدیگر هش می‌شوند .

 

اهمیت هش

توابع هش معمولی موارد استفاده زیاد و گوناگونی دارند. به عنوان مثال باید به جستجو در پایگاه‌های داده، تجزیه و تحلیل فایل‌های بزرگ و مدیریت داده اشاره کرد. در طرفی دیگر با تابع‌های هش رمزنگاری رو به رو هستیم که به طور گسترده در اپلیکیشن‌های امنیت اطلاعات نظیر احراز هویت پیام و انگشت نگاری دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در بیت کوین به عنوان نماینده صنعت کریپتوکارنسی، کاربرد توابع هش رمزنگاری بیشتر مربوط به فرآیند ماینینگ یا همان استخراج است. این تابع‌ها همچنین نقشی بسیار مهم در ایجاد آدرس‌ها و کلیدهای جدید دارند. بد نیست بدانید در رمز ارزها، به جای نام کاربری و رمز عبور، با کلید عمومی و کلید خصوصی سروکار داریم.

قدرت واقعی هشینگ در هنگام برخورد با حجم عظیمی از اطلاعات نمایان می‌شود. به عنوان نمونه، کاربر می‌تواند یک تابع هش را روی یک فایل بزرگ یا مجموعه داده اجرا کرده و سپس از خروجی برای تایید سریع صحت و تمامیت و درستی آن بهره ببرد. این کار به لطف طبیعت و ماهیت قطعی توابع هش امکان‌پذیر می‌شود؛ یک ورودی مشخص، همیشه به صورت ساده به یک خروجی مشخص منجر می‌شود. اگر در یک مرتبه اجرای الگوریتم هشینگ روی فایل یا مجموعه دیتا، یک هش متفاوت ایجاد شد، متوجه بهم ریختن یکپارچگی آن خواهید شد. یک تکنیک این چنینی نیاز به ذخیره‌سازی و به یادسپاری دیتای با حجم بالا را از بین می‌برد.

هشینگ به خصوص در تکنولوژی بلاک چین بسیار کاربردی است. بیت کوین را در نظر بگیرید. برخی عملیات‌های بلاک چین این رمز ارز درگیر Hashing هستند. بیشتر این عملیا‌ت‌ها به فرآیند ماینینگ مربوط می‌شوند. در حقیقت، تقریبا پروتکل تمامی رمز ارزها برای لینک کردن و متراکم کردن گروه‌های تراکنش‌ها داخل بلاک‌ها و همچنین ایجاد پل‌های ارتباطی رمزنگاری شده بین این بلاک‌ها، متکی به هشینگ هستند. اتصال زنجیروار بلاک‌ها به یکدیگر، بلاک چین (Block + Chain) را به وجود می‌آورد که نوع خاصی از پایگاه داده با ساختاری خاص است.

 

وب سایت ستایش...
ما را در سایت وب سایت ستایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ستایش setayesh12 بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 15 آبان 1401 ساعت: 14:12

 

Avalanche پروژه ای مبتنی بر بلاک چین بود که در سال ۲۰۱۸ کلید خورد. پلتفرم اولانچ ارائه دهنده ارز دیجیتال AVAX است. این شبکه در گذشته بنام اوا شناخته می شد. این پلتفرم اولین پروژه حوزه دیفای است که موفق شده تراکنش هایی با سرعت زیر یک ثانیه را ثبت کند. همچنین آوالانچ قادر است معاملاتی با سفارشاتی بالاتر از بلاک چین های موجود یعنی چیزی حدود ۴۵۰۰ میلیون تراکنش را در یک ثانیه آن هم با حفظ امنیت کامل انجام دهد. شبکه اصلی آوالانچ در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد و توکن آن به عنوان پاداش و همچنین برای پرداخت ها در اختیار کاربران شبکه قرار می گیرد.

آشنایی با رمز ارز AVAX

ارز دیجیتال AVAX به منظور انجام پرداخت ها و امنیت شبکه از طریق استکینگ(نگهداری رمز ارزها در ازای دریافت پاداش) مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگام راه اندازی این رمز ارز، میزان ۳۶۰ میلیون واحد از آن تولید شد و در آینده نیز میزان ۳۶۰ میلیون واحد از آن به عنوان پاداش های مربوط به سهام گذاری در شبکه منتشر می شود.

⭐️ قیمت اواکس لحظه ای 

ویژگی های آوالانچ و توکن آن

ویژگی های منحصر به فرد ارز دیجیتال AVAX که در ادامه به آنها می پردازیم باعث محبوبیت این رمز ارز شده است.

  • این رمز ارز بر اساس یک پروتکل نوآورانه و خاص ساخته شده است. این پروتکل باعث انجام تراکنش هایی با سرعت بالا و مقیاس پذیری و همچنین تمرکززدایی و امنیت بالا را فراهم نموده است.

  • تیم طراح و توسعه دهنده این رمز ارز بسیار قوی و بیشتر آن ها از دانشگاه های آمریکا هستند. بنیانگذار اصلی این رمز ارز گون سیرر است که خالق کارما یعنی اولین رمز ارزی است که از الگوریتم اثبات کار استفاده می کند.

  • در این شبکه شرایط برای همه کاربران یکسان است و برخی کاربران به سبب داشتن دستگاه های ماینر به دیگری برتری ندارند و به طور کامل عدالت بین کاربران برقرار است.

  • ارز دیجیتال AVAX در مدت زمان کوتاه توانست توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. شبکه آزمایشی اوا توانست در ابتدای امر تعداد گره های تایید کننده خود را به بیش از ۱۰۰۰ نود برساند.

  • پلتفرم آوالانچ از تمامی توکن های غیر قابل تعویض NFT  پشتیبانی می کند.

  • این پلتفرم از تمامی ماشین های مجازی اتریوم پشتیبانی می کند. به همین خاطر تمام ابزارها و والت های اتریوم از جمله متامسک، ریمیکس، ترافل و مای اتر والت در این شبکه قابل استفاده هستند.

کیف پول های AVAX

برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال AVAX را ذخیره و یا معامله کنید نیاز به یک کیف پول ایمن و معتبر دارید که در ادامه به معرفی بهترین ولت های اولانچ خواهیم پرداخت:

  • کیف پول رسمی اولانچ که توسط بنیاد اوا ارائه شده است. نوعی کیف پول تحت وب است که می توانید برای نقل و انتقالات AVAX از آن استفاده کنید.

  • کیف پول سخت افزاری لجر: از نظر امنیتی شرایط مناسبی برای سرمایه شما فراهم می کند و در صورتی که سرمایه زیادی را می خواهید صرف خرید ارزهای دیجیتال کنید می توانید از این کیف پول ایمن و معتبر استفاده کنید. هر دو ولت لجر نانو اس و لجر نانو ایکس از اواکس پشتیبانی می کنند.

وب سایت ستایش...
ما را در سایت وب سایت ستایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ستایش setayesh12 بازدید : 120 تاريخ : پنجشنبه 12 آبان 1401 ساعت: 12:54

پرفکت مانی perfect money یک شبکه‌ی پرداخت جهانی است. این سایت برای انتقال وجه به تمامی کشورها و پرداخت‌های ارزی در سایت‌های خارجی و از همه مهم‌تر دریافت وجه و نقد کردن درآمد ارزی بسیار کارآمد است. یکی از مهم‌ترین مسائلی که هنگام کار کردن با کیف پول‌های الکترونیکی وجود دارد این است که به دلیل تحریم بودن حساب‌های ایرانی ممکن است شبکه‌های مالی حساب شما را بلاک کنند؛ این در صورتی‌است که، شبکه پرداخت پرفکت مانی از هیچ یک از تحریم های علیه ایران پیروی نکرده و حتی در سایت آن می توانید زبان فارسی را انتخاب کنید.

⭐️ ساخت اکانت پرفکت مانی 

 

پرفکت مانی کیف پول الکترونیکی شناخته شده‌ای است که کاربردها و مزایای متفاوتی دارد و در بسیاری از کشورها به عنوان یک روش پرداخت بین المللی استفاده می‌شود. از آنجایی‌که این کیف پول از هیچ‌یک از تحریم‌های اعمالی علیه ایران پیروی نمی‌کند، یکی از بهترین شبکه‌های پرداخت ارزی برای ایرانیان است.

 

به طورکلی پرفکت مانی یکی از معتبرترین کیف‌پول‌های الکترونیکی است که از آن به عنوان یک روش مطمئن و شناخته شده، در جهت پرداخت‌های ارزی و بین المللی استفاده می‌شود. این کیف پول الکترونیکی هم مثل سایر کیف پول‌ها کاربردهای زیادی دارد و در زمان‌های مختلف از آن استفاده می‌شود مثل:

  • ذخیره، انتقال و دریافت ارزهای مختلف به صورت آنلاین

  • خرید کالا از سایت‌ و فروشگاه‌های خارجی

  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف

  • استفاده از آن با وب سایت و موبایل

  • رزرو هتل و ثبت نام در آزمون‌های بین المللی

 

امکانات کیف پول پرفکت مانی 

سیستم پرداخت ارزی پرفکت مانی مزایا و امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که سبب هرچه راحت‌تر شدن انجام تراکنش‌های آنلاین می‌شود، از جمله این امکانات عبارتند از :

  • ساده ترین قابلیت آن انتقال پول در بین کاربران مختلف می‌باشد.

  • دریافت، انتقال و ذخیره به ارزهای مختلف در حساب پرفکت مانی.

  • می‌توانید از آن به عنوان یک درگاه پرداختی در سایت خود استفاده کنید.

  • پرداخت‌های خود برای خرید کالا و استفاده از خدمات و سرویس‌هایی که درگاه‌های پرفکت مانی دارند را انجام دهید.

  • ارزهای مختلف همچون یورو، دلار، طلا و ارزهای دیجیتالی چون بیت کوین را پشتیبانی می‌کند.

  • امکان خرید این ارز توسط پی پال وجود دارد.

  • از طریق گوشی همراه و در نسخه‌ی وب می‌توانید از این سیستم استفاده کنید.

  • می‌توانید از طریق آن به درخواست و دریافت وام اقدام کنید.

 

وب سایت ستایش...
ما را در سایت وب سایت ستایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ستایش setayesh12 بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 10 آبان 1401 ساعت: 12:31

ارز دیجیتال گالا GALA برای حمایت از بازی های گالا گیمز طراحی و ایجاد شده است و بدین ترتیب کاربران می توانند توکن گالا را با انجام بازی های گالا گیمز به دست آورند. این رمز ارز در مدت زمان کوتاهی از معرفی توانست توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها را به خود جلب کند و در صرافی های معتبر متعددی لیست شود.

 

هدف گالا گیمز این است که صنعت بازی را به سمتی غیر از حالت همیشگی و سنتی آن هدایت کند و به گیمرها اجازه دهد کنترل بازی های خود را در دست بگیرند. به طور کلی Gala Games می خواهد به این هدف برسد که کاربران بازی های بلاک چین که واقعا می خواهند بازی کنند را بسازند.

این پروژه قصد دارد با اجازه دادن به بازیکنان برای کنترل دارایی های درون بازی با استفاده از فناوری بلاک چین، تفکر خلاقانه را دوباره وارد بازی ها کنند.

وب سایت ستایش...
ما را در سایت وب سایت ستایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ستایش setayesh12 بازدید : 99 تاريخ : يکشنبه 8 آبان 1401 ساعت: 18:25

 

اکثر بازی‌های متاورس روی مالکیت NFT متمرکز شده‌اند؛ توکن‌هایی که کاملا مجازی بوده و منحصر به فرد هستند. از زمان تغییر نام فیسبوک به متا، بسیاری از شرکت‌ها توجه خود را به متاورس معطوف کرده‌اند و به خاطر همین متاورس اخیرا به نقل محافل دنیای فناوری دیجیتال تبدیل شده است.

بازی Sandbox

یکی از بهترین بازی‌های متاورس در حال حاضر Sandbox است.

این بازی دنیایی مجازی را ارائه کرده که در آن می‌توانید به ساخت و ساز بپردازید، مالکیت آن را در دست بگیرید و حتی در مارکت‌های تعریف شده به فروش ساخته‌های خود بپردازید و کسب درآمد کنید.

⭐️ فروش اواکس 

 

 Sandbox از ویژگی برجسته و منحصر به فرد تخصیص مالکیت واقعی به سازندگان به شکل توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT بهره می‌برد. علاوه بر این، Sandbox برای بازیکنانی که در اکوسیستم او حضور دارند جوایزی هم در نظر می‌گیرند. جالب اینجاست که Sandbox یکی از برترین بازی‌های متاورس به شمار می‌آید که از سهم ۷ درصدی در بازار متاورس برخوردار است.

 

بازی Axie Infinity

یکی دیگر از بازی‌های محبوب بلاک‌چین متاورس Axie Infinity نام دارد. این بازی که مدت زیادی از عرضه آن می‌گذرد و در سال ۲۰۱۸ به طور رسمی رونمایی شده، اخیراً محبوبیت زیادی را به دست آورده است.

هسته‌ی گیم‌پلی بازی Axie Infinity از Pokemon الهام گرفته شده، جایی که هر Axie از مجموعه‌های دیجیتال، موجودی منحصر به فرد با ویژگی‌های خاص تشکیل می‌شود. 

همچنین می‌توانید با یک Axie دیگر در بازی مبارزه کنید و از تجربیات خود برای برنده شدن و کسب پاداش استفاده نمایید

 

بازی Sorare

Sorare یکی از متفاوت‌ترین‌هاست که برای فوتبال‌دوستان طراحی شده.

 این بازی در اصل یک بازی فوتبال مبتنی بر NFT است که بر پایه بلاک‌چین اتریوم توسعه یافته است. مهمتر از همه، بیش از 180 باشگاه فوتبال به طور رسمی در Sorare ثبت شده‌اند و هر هفته باشگاه‌های بیشتری به این پلتفرم می‌پیوندند.بازیکنان می‌توانند در Sorare کارت بخرند و تیم‌های فانتزی خود را ایجاد کنند.

کارت‌ها نشان‌دهنده بازیکنان واقعی هستند و عملکرد بازیکنان در مسابقات واقعی می‌تواند به دارندگان کارت کمک کند تا امتیاز کسب کنند. تیم‌هایی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، هر هفته امتیاز ایجاد کارت‌های جدیدی را به عنوان پاداش خواهند داشت.

 

بازی Illuvium

این بازی متاورس در اصل یک RPG (نقش‌آفرینی) جهان‌باز است که بر روی بلاک‌چین اتریوم توسعه یافته است. فرض اساسی بازی حول محور کاوش در دنیای مجازی گسترد‌ه‌ی آن می‌چرخد. هدف اصلی بازیکنان در بازی جمع‌آوری موجودات قدرتمندی است که به نام “Illuvials” شناخته می‌شوند. با این حال، قابل توجه‌ترین ویژگی Illuvium به عنوان یکی از بهترین بازی‌های متاورس این است که هنوز به طور رسمی منتشر نشده است.علاقه‌مندان به متاورس گرافیک استثنایی و گیم‌پلی فراگیر را به عنوان برترین ویژگی‌های Illuvium عنوان کرده‌اند.

 

بازی Ultra

شما در این پلتفرم می‌توانید به خدمات مختلف متمرکز و غیرمتمرکز مانند کشف، خرید، بازی، فروش بازی‌ها و همچنین آیتم‌های درون بازی دسترسی پیدا کنید. شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند با اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود تعامل داشته باشند و در کنار رقابت در مسابقات، استریم‌های زنده را تماشا کنند. Ultra همچنین دارای یک توکن بومی ERC-20 به نام UOS است که در Uniswap، Bancor Network، Kucoin، Bitfinex و Bitrue موجود است.

Ultra یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازی های بلاک‌چین متاورس با امکان تسویه حساب رایگان و فوری تراکنش‌ها است. همچنین می‌توانید از یک توکن UOS برای استک کردن استفاده کنید و در قالب NFT‌های فوق‌العاده کمیاب، جوایزی کسب کنید. بهترین نکته در مورد Ultra انعطاف‌پذیری برای بازی کردن و همچنین تجارت در بازارهای NFT است. با این حساب کافی است کیف پول Ultra را دانلود کنید و یک حساب کاربری را برای شروع ایجاد کنید.

 

وب سایت ستایش...
ما را در سایت وب سایت ستایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ستایش setayesh12 بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت: 12:48

 

اولین قدم برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و شروع سرمایه گذاری انتخاب یک کیف پول مناسب است. بین اپلیکیشن‌های موجود برای ذخیره‌سازی رمز ارزها کیف پول تراست ولت Trust Wallet با اختلاف از رقبا یکی از محبوب‌ترین‌ها است. تراست والت معیارها و فاکتورهای اصلی انتخاب یک کیف پول رمز ارزی مناسب نظیر امنیت بالا، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متعدد و داشتن مرورگر دی اپ داخلی را برآورده می‌کند. کل پکیج آن در قالب یک رابط کاربری ساده در اختیار هر دو دسته کاربران حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای قرار دارد.

⭐️ کیف پول دیجیتال رمز ارز ایرانی

 

تراست والت از بالای 30 بلاک چین مختلف نظیر اتریوم، بایننس اسمارت چین و ترون پشتیبانی می‌کند، به همین دلیل می‌توانید میلیون‌ها توکن شامل تمام توکن‌های ERC20 و ERC223 و همچنین رمز ارزهای متعدد ساخته شده بر اساس استاندارد BEP20 و TRC20 را در آن ذخیره کنید. 


 

کیف پول تراست والت Trust Wallet از محبوب‌ترین راهکارهای ذخیره ارزهای دیجیتال و تعامل با دنیای کریپتو و وب3 است که در سرتاسر دنیا چند ده میلیون کاربر فعال دارد. اپلیکیشن موبایل این کیف پول در سیستم عامل اندروید و iOS قابل استفاده است، اما متاسفانه نسخه دسکتاپی برای آن ارائه نشده.

برخلاف بازارهای مالی سنتی، مارکت رمز ارزها تعطیلی ندارد و طی 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته در جریان است. نوسان زیاد طبیعت ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده است و باید این خاصیت را درک کرد، به طوری که ممکن است طی مدت زمانی کوتاه، قیمت‌ها به شدت کاهش یا افزایش پیدا کنند. به همین دلیل همیشه باید قادر به دسترسی سریع به سرمایه خود باشید و در صورت نیاز اقدام خرید، فروش یا تبدیل کنید.در کیف پول تراست والت ضمن دریافت و ارسال، قادر به تبدیل رمز ارزهای مختلف به یکدیگر هستید. بایننس به عنوان بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا مالک تراست والت است.

در حال حاضر Trust Wallet کیف پول رمز ارزی رسمی Binance است.

 

برای دانلود و استفاده از خدمات کیف پول Trust Wallet هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید. در نظر داشته باشید کارمزد پرداخت شده در زمان ارسال ارزهای دیجیتال مربوط به شبکه آن‌ها است و چیزی از آن نصیب توسعه‌دهنده کیف پول تراست ولت نمی‌شود.

اپلیکیشن کیف پول تراست ولت را می‌توانید به صورت رایگان از فروشگاه رسمی اندروید و آی او اس یعنی گوگل پلی استور و اپ استور دریافت و دانلود کنید. تراست والت با اندروید 6.0 یا بالاتر و آی او اس 13.0 یا بالاتر سازگاری دارد.

برخی از ویژگی های کیف پول تراست ولت :

 غیر حضانتی 

به این معنی که کلیدهای خصوصی مربوط به رمز ارزهای شما هرگز در سرورهای آنلاین ذخیره نمی شود .  

 

بدون احراز هویت 

دانلود و نصب، ایجاد کیف پول و همچنین دریافت و پرداخت ارز دیجیتال در تراست والت نیازمند احراز هویت و ارائه اطلاعات شخصی نیست.

 

امکان پشتیبان‌گیری 

در صورت بروز هرگونه مشکل مثل سرقت یا گم شدن گوشی، حذف شدن برنامه یا تعویض آن می‌توانید به سادگی، ارزهای دیجیتال خود را در یک دستگاه دیگر بازیابی کنید

 

وب سایت ستایش...
ما را در سایت وب سایت ستایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ستایش setayesh12 بازدید : 105 تاريخ : يکشنبه 1 آبان 1401 ساعت: 19:39

یک ولت برنامه‌ای است که برای شما یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی از روی کلید خصوصی ایجاد می‌کند. پابلیک کی Public Key یا همان کلید عمومی و پرایوت کی Private Key یا همان کلید خصوصی را برای درک بهتر می‌توان به آدرس ایمیل و رمز عبور آن تشبیه کرد. وقتی می‌خواهید فرد دیگری برای شما ایمیل رمز ارز بفرستد، باید آدرس کلید عمومی را در اختیارش قرار دهید. اما وقتی می‌خواهید نامه‌های الکترونیکی دارایی و سرمایه خود را چک کنید یا یک ایمیل رمز ارز برای فرد دیگری ارسال کنید، به پسورد کلید خصوصی نیاز دارید.

اگر سایر افراد به رمز عبور یا همان کلید خصوصی کیف پول شیبا شما دست پیدا کنند، قادر به سرقت سرمایه‌تان خواهند بود. از آن جایی که شبکه رمز ارزها به صورت غیر متمرکز ادامه می‌شود و آدرس‌ها بدون هویت هستند، در صورت سرقت، هیچ راهی برای پس گرفتن دارایی وجود دارد. پس قبل از انتخاب از میان بهترین کیف پول های ارز دیجیتال شیبا اینو ابتدا انواع آن‌ها را بشناسید و به نکات امنیتی مربوط به این برنامه‌ها خوب توجه کنید.

برای اشاره به نرم افزارهای ذخیره‌سازی ارز دیجیتال از اصطلاح «کیف پول» استفاده شده است، به همین دلیل برخی درک نادرستی از نحوه کار آن‌ها پیدا کرده‌اند؛ برخلاف تصور، یک والت شیبا اینو یا هر رمز ارز دیگر محلی برای ذخیره کردن سکه‌های دیجیتال همانند نگهداری سکه‌ها یا اسکناس‌های واقعی در یک کیف پول چرمی نیست. به عبارتی یک سری سکه دیجیتال وجود ندارد تا بلکه کیف پول آن‌ها را نگهداری کند

⭐️ آینده شیبا اینو

در دنیای رمز ارزها همه چیز داخل پایگاه داده رخ می‌دهد که آن را با نام بلاک چین می‌شناسند. در بلاک چین مشخص شده یک آدرس کلید عمومی چقدر موجودی دارد. وقتی شما مقداری شیبا از کیف پول خود به فردی دیگر ارسال می‌کنید، داخل پایگاه داده از موجودی شما کسر و به دریافت‌کننده اضافه می‌شود. با کلید خصوصی ثابت می‌کنید که مالک آن میزان دارایی هستید، پس حق خرج کردن و ارسالش را دارید. بر اساس این نحوه کار می‌توان یک تعریف کوتاه و دقیق برای کیف پول های شیبا یا هر ارز دیجیتال دیگر آورد: والت ابزاری برای تعامل با بلاک چین است .

انواع کیف پول ها 

ابتدا باید با انواع ولت های رمز ارزی آشنا شوید. از نظر کلی، کیف پول های ارز دیجیتال شیبا به دو دسته‌بندی گرم و سرد تقسیم می‌شوند. گزینه‌های سرد امنیت بالاتری دارند. در عوض کار با موارد گرم راحت‌تر است.

اتصال یا عدم اتصال دائمی به اینترنت چیزی است که گرم یا سرد بودن یک والت را مشخص می‌کند. در کیف پول های سرد شیبا اینو که به دو دسته‌بندی سخت افزاری و کاغذی تقسیم می‌شوند، کلیدهای خصوصی یا همان رمزهای عبور شما در حافظه‌‌ای آفلاین نگهداری می‌شوند. این ویژگی آن‌ها را در برابر هک شدن به شدت مصون می‌کند. اما والت های نرم افزاری ارز دیجیتال شیبا اینو از حافظه گوشی هوشمند، کامپیوتر یا یک سرور برای ذخیره‌سازی کلید خصوصی استفاده می‌کنند، دستگاه‌هایی که همیشه یا در بهترین حالت در اغلب مواقع به اینترنت متصل و آنلاین هستند ، این آنلاین بودن ریسک هک شدن را افزایش می‌دهد.

تراست ولت موبایل و دسکتاپ

در حال حاضر به جرات می‌توان آن را محبوب‌ترین اپلیکیشن کیف پول دانست. فقط در فروشگاه گوگل پلی استور بالای 10 میلیون کاربر اندروید آن را دانلود و نصب کرده‌اند. امنیت بالا، سادگی در استفاده و پشتیبانی از تعداد زیادی ارز شامل شیبا اینو دلایل محبوبیت این کیف پول محسوب می‌شوند.

 

اتمیک ولت موبایل و دسکتاپ

گستردگی پشتیبانی از کوین‌ها و توکن‌های مختلف در اتمیک والت به اندازه تراست والت نیست، اما همچنان از نظر این معیار جزو بهترین‌ها است.

داشتن رابط کاربری بهتر و پشتیبانی از برخی بلاک چین‌ها که توسط تراست والت پشتیبانی نمی‌شوند، دلیل ترجیح دادن اتمیک ولت بهتر است ولت توسط برخی کاربران است. به عنوان مثال Trust Wallet از بلاک چین کاردانو و ارز دیجیتال ADA بر بستر اصلی آن پشتیبانی نمی‌کند، در حالی که جزو محبوب‌ترین‌ها است.

 

گواردا ولت موبایل، دسکتاپ، وب

گواردا ولت به خاطر کراس پلتفرم بودن ، به معنای داشتن نسخه‌ای برای تمام پلتفرم‌ها جزء محبوب‌ترین‌ها است. علاوه بر نسخه‌ای برای ویندوز، مک‌او‌اس و لینوکس، حتی افزونه‌ای برای گوگل کروم نیز ایجاد شده که کار با آن را بسیار راحت می‌کند. از طرفی تاکنون گزارشی مبنی بر هک شدن گواردا ولت، همانند دو برنامه قبلی، منتشر نشده است، پس می‌توان آن را نیز جزو بهترین کیف پول های ارز دیجیتال شیبا اینو به شمار آورد.

 

متامسک موبایل و دسکتاپ

برای کار با بلاک چین اتریوم یکی از بهترین ابزارها متامسک است. از متامسک می‌توان در قالب یک اپلیکیشن موبایل یا افزونه مرورگر وب استفاده کرد. می‌توان آن را به پلی بین مرورگرهای وب عادی و بلاک چین اتریوم تشبیه کرد.

متامسک فقط کیف پولی برای ذخیره کردن ارزهای دیجیتال نظیر شیبا اینو نیست، بلکه به لطف اتصال به دو صرافی بزرگ کوین بیس Coinbase و شیپ شیفت ShapeShift، امکان خرید، فروش و تبدیل آن‌ها را نیز میسر می‌کند.


 

فری ولت موبایل و وب

خانواده فری ولت در زمینه توسعه برنامه‌های کیف پول غیر حضانتی تخصص دارند. شرکت FreeWallet در زمینه ارائه کیف پول های موبایل برای اندروید و آی او اس و همچنین ولت های مبتنی بر وب‌ فعالیت می‌کند.

اکسودوس موبایل و دسکتاپ

به جز پشتیبانی از تعداد زیادی کوین و توکن، یکی از دلایل اصلی این محبوبیت زیبایی مثال‌زدنی رابط کاربری کیف پول اکسودوس است؛ رابط کاربری خیلی شیک و جذاب طراحی شده و سرمایه شما، متشکل از رمز ارزهای مختلف، همراه اطلاعات اضافی نظیر ارزش مجموع آن‌ها به دلار در چارچوبی زیبا و قابل فهم نمایش داده می‌شود. در صورت داشتن چند ارز دیجیتال در پورتفولیوی سرمایه گذاری رمز ارزی خود، آن‌ها را در یک چارت به همراه درصد هر کدام از مجموع دارایی مشاهده خواهید کرد.

مای اتر ولت موبایل

همانطور که می‌توان از روی نام این کیف پول حدس زد، به طور ویژه مخصوص پلتفرم اتریوم توسعه یافته است. از تمام توکن‌های ERC20 در مای اتر والت پشتیبانی می‌شود، در نتیجه یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال شیبا اینو نیز به شمار می‌رود.

 

وب سایت ستایش...
ما را در سایت وب سایت ستایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ستایش setayesh12 بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 1 آبان 1401 ساعت: 19:23